Ilkka-Pohjalainen
Juhlaseminaari: Varautuminen ja resilienssi kansallisen menestyksen tukena
Vaasan yliopisto järjestää juhlaseminaarin tiistaina 28.1. kello 10-12:45 aiheesta ”Varautuminen ja resilienssi kansallisen menestyksen tukena”. Geopoliittiset jännitteet, muuttunut turvallisuusympäristö ja kasvavat epävarmuudet haastavat taloutta ja suomalaista yhteiskuntaa. Vaasan yliopisto on…
Uskonto journalismissa
Tässä artikkelissa aiheena on uskonto journalistisessa mediassa. Millaisia ongelmia uskonnosta kirjoittavalla toimittajalla voi olla? Miten uskonnolliset yhteisöt näkyvät mediassa journalistien kehystäminä? Syyskuun 11. päivä vuonna 2001. Ajankohtaisen kakkosen Homoilta. Nuotan…
Joko olet kokeillut kuunnella näitä paikallisin voimin tehtyjä podcasteja?
Etelä-Pohjanmaalla ja Pohjanmaalla tehdään monenlaisia podcasteja niin tieteestä, sateenkaariaiheista kuin maataloudestakin. Tässä muutama koekuunteluun, jos alkaa kiinnostava kuunneltava loppua! Lepakkosafari Lepakkosafari on kahden eteläpohjalaisen lesboystävyksen, Tanja Väliahon ja Susanna Niemen…
Pomedian syyskausi alkaa uusien opiskelijatoimittajien etsimisellä!
Opiskelijamediaamme pääsee tekemään opiskelemastaan alasta riippumatta, kunhan on opiskelija. Opiskelupaikalla ei ole väliä: se voi olla yliopisto, ammattikorkeakoulu, avoin yliopisto, lukio, ammatillinen oppilaitos tai vaikka kansanopisto. Pomedissa opiskelijat voivat toteuttaa…
Paras mahdollinen journalismin tulevaisuus -keskustelutilaisuus
Opiskelijamedia Pomedia järjestää osana Wasa Future Festivalin ohjelmaa keskustelun parhaasta mahdollisesta journalismin tulevaisuudesta. Uhkakuvat ovat tuttuja, mutta entä jos asiat menisivätkin hyvin? Nyt heittäydytään haaveilemaan ja jopa ihan perustellusti! Striimi…
Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…