Ilkka-Pohjalainen
Joko olet kokeillut kuunnella näitä paikallisin voimin tehtyjä podcasteja?
Etelä-Pohjanmaalla ja Pohjanmaalla tehdään monenlaisia podcasteja niin tieteestä, sateenkaariaiheista kuin maataloudestakin. Tässä muutama koekuunteluun, jos alkaa kiinnostava kuunneltava loppua! Lepakkosafari Lepakkosafari on kahden eteläpohjalaisen lesboystävyksen, Tanja Väliahon ja Susanna Niemen…
Pomedian syyskausi alkaa uusien opiskelijatoimittajien etsimisellä!
Opiskelijamediaamme pääsee tekemään opiskelemastaan alasta riippumatta, kunhan on opiskelija. Opiskelupaikalla ei ole väliä: se voi olla yliopisto, ammattikorkeakoulu, avoin yliopisto, lukio, ammatillinen oppilaitos tai vaikka kansanopisto. Pomedissa opiskelijat voivat toteuttaa…
Paras mahdollinen journalismin tulevaisuus -keskustelutilaisuus
Opiskelijamedia Pomedia järjestää osana Wasa Future Festivalin ohjelmaa keskustelun parhaasta mahdollisesta journalismin tulevaisuudesta. Uhkakuvat ovat tuttuja, mutta entä jos asiat menisivätkin hyvin? Nyt heittäydytään haaveilemaan ja jopa ihan perustellusti! Striimi…
Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…
Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…