Siirry suoraan sisältöön

arvot

Kuvakaappaukset tarkasteltavina olevista kampanjoista

Kasvisruoasta viestivät kampanjat menevät herkästi pieleen

huhti 22, 2024

Käsittelen tässä esseessä vaikuttamaan pyrkivää viestintäkampanjointia kahden esimerkin avulla. Valitsemani kampanjat ovat ruotsalaisen Oatlyn Maitomyytit-kampanjaa vuodelta 2020 sekä Seinäjoella vuosittain järjestettävän Provinssi-festivaalin myyntipaikkahakua kesäksi 2024. Kumpikin kampanjan aihe liittyy kasvisruokaan…

Opiskelija Eero Rissanen, 25, on ehdolla seurakuntavaaleissa Elävien kivien listalta: ”Täytyy uskaltaa sanoa, jos jokin on pielessä”

Opiskelija Eero Rissanen, 25, on ehdolla seurakuntavaaleissa Elävien kivien listalta: ”Täytyy uskaltaa sanoa, jos jokin on pielessä”

marras 3, 2022

Eero Rissanen on yksi Seinäjoen seurakunnan ehdokkaista. Hän on Peräseinäjoelta lähtöisin oleva 25-vuotias opiskelija. Hän kuvaa vaalikoneen esittelyssä omaa taustaansa näin: ”Tulin uskoon vuonna 2017, mutta tulin ymmärtämään oman syntini…