arvot
Kasvisruoasta viestivät kampanjat menevät herkästi pieleen
Käsittelen tässä esseessä vaikuttamaan pyrkivää viestintäkampanjointia kahden esimerkin avulla. Valitsemani kampanjat ovat ruotsalaisen Oatlyn Maitomyytit-kampanjaa vuodelta 2020 sekä Seinäjoella vuosittain järjestettävän Provinssi-festivaalin myyntipaikkahakua kesäksi 2024. Kumpikin kampanjan aihe liittyy kasvisruokaan…
Opiskelija Eero Rissanen, 25, on ehdolla seurakuntavaaleissa Elävien kivien listalta: ”Täytyy uskaltaa sanoa, jos jokin on pielessä”
Eero Rissanen on yksi Seinäjoen seurakunnan ehdokkaista. Hän on Peräseinäjoelta lähtöisin oleva 25-vuotias opiskelija. Hän kuvaa vaalikoneen esittelyssä omaa taustaansa näin: ”Tulin uskoon vuonna 2017, mutta tulin ymmärtämään oman syntini…