markkinointi
Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…
Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Seinäjoella
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Syksyllä 2022 Toimittajakoulussa aloittaneiden lukuvuosi päättyi – Tässä he ovat nyt!
Toimittajakoulussa opiskelivat tämän lukuvuoden Iida Kasari, Nea Kalliomaa, Niclas Paldanius, Sanni Autio sekä Jessica ”Luna” Järvenpää. Heitä opetti opintolinjan omissa opinnoissa Hanna Hietikko. Tässä jutussa toimittajakoululaiset kertovat, kuinka lukuvuosi sujui. Millainen opiskelupaikka Opisto on? Sanni: Opisto…
Ukrainan tilanteesta liikkuu monenlaista disinformaatiota – Kerro, millaista sinä kohtaat
Disinformaatiolla tarkoitetaan harhaanjohtavaa tietoa, joka leviää ihmiseltä toiselle ja mediassa. Se voi olla täysin keksittyä tai perustua osin totuuteen. Jos disinformaatiota levittää vahingossa tietämättä sen olevan epätotta, sitä sanotaan misinformaatioksi. …