markkinointi
Testauspaja: XR-teknologia ja fotogrammetria
Testaamon 3. testauspaja käsittelee XR-teknologiaa ja fotogrammetriaa Testauspaja pidetään 18.9. kello 16-18. XR-teknologia on viime vuosien aikana kehittynyt huimaa vauhtia, samoin kuin myös fotogrammetria, eli 3D-skannaus. Testauspajassa pääset kokeilemaan XR-teknologioita…
Testauspaja: Tekoälyn tehokas hyödyntäminen – tekoäly työkaverina
Testaamon 2. testauspaja käsittelee tekoälyn tehokasta hyödyntämistä. Sen aiheena on tekoäly työkaverina. Testauspaja pidetään 24.4. kello 16-18. Tekoäly toimii parhaimmillaan sparraajana. Testauspajassa opit, kuinka voit käyttää tekoälyä tehokkaasti jokapäiväisessä työssä.…
Testauspaja: Tekoälyn tehokas hyödyntäminen – markkinointi ja sisällöntuotanto
Testaamon 1. testauspaja käsittelee tekoälyn tehokasta hyödyntämistä. Sen aiheena on markkinointi ja sisällöntuotanto. Testauspaja pidetään 24.4. kello 16-18. Testauspajassa käymme läpi, kuinka generatiivista tekoälyä voi hyödyntää markkinoinnissa ja muussa sisällöntuotannossa.…
Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…
Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…