Siirry suoraan sisältöön

Seinajoen ammattikorkeakoulu

dummy-img

Samon avajaiset

heinä 25, 2024

Seinäjoen ammattikorkeakoulun lukuvuosi alkaa elo-syyskuussa, ja sen avajaisia vietetään keskiviikkona 4.9.2024 Alasenpuistossa Seinäjoella kello 15–19. Avajaiset järjestää tuttuun tapaan opiskelijakunta Samo. Aikataulu ja ohjelma: klo 14.45–15.00 Alojen siirtyminen puistoon klo…

Kampus 2030 development plan launch event

Kampus 2030 development plan launch event

heinä 3, 2024

Kampus 2030 project publishes development plan for Seinäjoki riverside central campus and surrounding area Coffee at 13-13.30 Publication event 13.30-15.30 The event is for invited guests and all interested people…

Kuvituskuva, jossa tapahtuman nimi ja kuva kampusalueelta

Ajatellaan kampus yhdessä uudelleen -seminaari

heinä 3, 2024

Kampus 2030 -hankkeen kaikille avoin Ajatellaan kampus yhdessä uudelleen -seminaari pidetään Seinäjoella keskiviikkona 28. elokuuta kello 16-19 Frami F:n Sinisessä auditoriossa, osoitteessa Kampusranta 11, Seinäjoki. Ohjelma: klo 16.00 Seminaarin avaus rehtori…

Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä

Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…

Työpajan lehti-ilmoitus

Journalismitutkimuksen työpajat Vaasassa

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…

Työpajan lehti-ilmoitus

Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…