Siirry suoraan sisältöön

tutkimus

Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin

Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…

Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä

Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…

Työpajan lehti-ilmoitus

Journalismitutkimuksen työpajat Vaasassa

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…

Työpajan lehti-ilmoitus

Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…

Työpajan lehti-ilmoitus

Journalismitutkimuksen työpajat Seinäjoella

touko 28, 2024

Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…

Kuvituskuva älypuhelimesta.

Aalto-yliopisto selvitti, mikä saa ihmiset luopumaan älypuhelimesta

huhti 17, 2024

Aalto-yliopiston uusi tutkimus on selvittänyt miksi ja millä seurauksilla ihmiset ovat luopuneet älypuhelimistaan. Tutkimukseen osallistujilla oli valinnalle useita syitä, kuten halu parantaa keskittymiskykyä, verkkovalvonnalta välttyminen, uskonnolliset periaatteet tai toive pitää…