tutkimus
Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…
Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Vaasassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Seinäjoella
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Aalto-yliopisto selvitti, mikä saa ihmiset luopumaan älypuhelimesta
Aalto-yliopiston uusi tutkimus on selvittänyt miksi ja millä seurauksilla ihmiset ovat luopuneet älypuhelimistaan. Tutkimukseen osallistujilla oli valinnalle useita syitä, kuten halu parantaa keskittymiskykyä, verkkovalvonnalta välttyminen, uskonnolliset periaatteet tai toive pitää…