tutkimus
Ruokatapahtuma Food Daysissa puhuvat kansainväliset huiput
Ruoka-alan kehittämisen keskustelutapahtuma Food Days pidetään Seinäjoella 17.–19. syyskuuta. Food Days tuo Seinäjoen Rytmikorjaamolle kansainvälisiä luennoitsijoita, tutkijoita ja muita asiantuntijoita keskustelemaan ruoasta, yrittäjyydestä ja ruoan kestävästä tulevaisuudesta. Keskiviikkona puhujavieraiksi tapahtumaan…
Vaasan yliopiston yt-neuvottelujen tulos selvillä: 25 hengen työsuhde päättyy kokonaan
Yliopiston hallitus linjasi yliopistolle keväällä 1,6 miljoonan euron sopeuttamistarpeen, johon pääsemiseksi yliopiston taloudessa on tehty sopeuttamistoimia, kuten yt-neuvottelut. Yliopiston rehtori Minna Martikainen piti kesäkuun puolivälissä alkaneiden yt:iden tuloksista tiedotustilaisuuden 10.9.…
Nyt selvitetään, millainen journalistinen tuote uppoaa 30–50-vuotiaisiin
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Käyttäjäymmärrystä hankitaan…
Journalismitutkimuksen työpaja Isossakyrössä
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Vaasassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…
Journalismitutkimuksen työpajat Kurikassa
Vaasan yliopisto, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Ilkka-Pohjalainen selvittävät pilottitutkimushankkeessa, millainen journalistinen tuote puhuttelee suurta ja vaikeasti tavoitettavissa olevaa journalismiin sitoutumatonta 30–50-vuotiaiden kohderyhmää niin, että he pitävät sitä maksamisen arvoisena. Hankkessa tutkitaan,…